КОНТАКТ
ул. „Руѓер Бошковиќ“ бр. 18 П. фах 574 – Скопје,
[email protected]
(02) 3099 191 и (02) 3062 224
Back

Автоматизација на рутински задачи со паметни алатки, вовед во AI

Оваа практична обука им нуди на малите и средни компании можност да истражат како вештачката интелигенција може да ги автоматизира рутинските задачи, да ја подобри комуникацијата со клиентите и да ги олесни работните процеси. Научете како да заштедите време, да ги поедноставите задачите и да се фокусирате на поважното.

Преглед на курсот
Поглавје Детали
Партнер Солвео
Наслов Автоматизација на рутински задачи со паметни алатки, вовед во AI
Услуга Автоматизација на рутински задачи со паметни алатки, вовед во AI
Целна група МСП кои сакаат да автоматизираат дел од работата со клиенти и да го подобрат корисничкото искуство
Формат Работилница, практична обука
Фокус на клучни технологии Вештачка интелигенција, автоматизација, customer workflows, AI алатки
Статус Во развој
Засегнати страни од МСП/ЈА Компании со чести комуникации со клиенти, продажни тимови, маркетинг тимови
Барања за учество Отворено за тимови или поединци кои работат со клиенти или корисничка поддршка
Проценето времетраење 2 дена, 16 часа
Опис на курсот

Вовед

Оваа обука е наменета за компании кои сакаат да видат како вештачката интелигенција може да им помогне во секојдневната работа со клиенти – преку автоматизирање на секојдневни рутински работни задачи и подобра анализа на фидбек од потрошувачите. Фокусот е на практични примери и алатки кои што може веднаш да се тестираат и применат.

Технички контекст и примери:

Во секојдневното работење, многу компании трошат време на повторливи задачи. Оваа обука покажува како неколку од овие процеси можат да се автоматизираат со алатки базирани на вештачка интелигенција – без потреба од техничко знаење.

Во секојдневното работење, многу компании трошат време на повторливи задачи – од одговарање на клиентски прашања, до подготовка на персонализирани понуди. Оваа обука покажува како дел од тие процеси може да се автоматизираат со помош на AI алатки.

Ќе се демонстрира како со алатки (пр. Zapier или n8n),  нивно поврзување со постоечки систем (на пр., Google Forms, Google Sheets, Gmail, или HubSpot), може автоматски да се собираат и сумираат коментари од корисници, по што ќе се генерираат препораки за следни чекори. Во друг пример, ќе се прикаже како со внес на неколку информации за потенцијален клиент може да се изработи персонализирана понуда и презентација.

Детално објаснување на основни концепти

Оваа обука не се фокусира на теорија или технички детали, туку на тоа како да се користат постоечки AI алатки за автоматизација на мали, но значајни задачи. Учесниците ќе научат како да препознаат активности што одземаат време и може да се дигитализираат со минимален напор.

Автоматизација на повторливи процеси:

Како алатките што веќе се користат во секојдневната работа може да се поврзат и да комуницираат меѓусебно со цел да ги автоматизираат некој од секојдневните работни задачи.

AI за персонализирана содржина:

Креирање автоматизирани  понуди или презентации со помош на ChatGPT, базирани на достапни податоци за (потенцијални) клиенти

Собирање и анализа на клиентски фидбек:

Како автоматски да се собираат одговори од анкети, е-пошта или форми, да се класифицираат коментарите и да се сумираат во препораки за понатамошно постапување.

Тематски целини

  • Идентификација на секојдневни процеси погодни за автоматизација
  • Автоматицација на рутински секојдневни задачи
  • Вовед во основни принципи за градење на сопствен customer automation workflow
  • Креирање персонализирана содржина со помош на AI алатки
  • Автоматско собирање и организирање на фидбек од клиенти

Учесниците ќе се стекнат со практични знаења за тоа како вештачката интелигенција може да се користи во секојдневниот работен процес, без навлегување во комплицирани технички аспекти. Ќе научат како малите автоматизации можат да додадат вистинска вредност во комуникацијата со клиентите, да заштедат време и да ја подобрат ефикасноста во работата

Дополнителни информации за курсот
Категорија Детали
Стекнати вештини Учесниците ќе стекнат знаења и вештини, вклучувајќи:
Препознавање на задачи погодни за автоматизација

Креирање на персонализирани содржини со помош на AI

Разбирање на основен концепт за градење customer automation workflow

Автоматско собирање и категоризирање на кориснички фидбек

Методи на учење Демонстрации со реални алатки, практични примери и мини-симулации, групна работа и кратки задачи