КОНТАКТ
ул. „Руѓер Бошковиќ“ бр. 18 П. фах 574 – Скопје,
[email protected]
(02) 3099 191 и (02) 3062 224
Back

Вовед во виртуелна и проширена реалност

Запознавање со основите на виртуелната реалност (VR) и проширената реалност (XR), креирање имерзивни искуства и практични вештини за алатки за VR/XR, принципи на дизајн и апликации во текот на четиридневна интензивна обука.

Табела за преглед на курсот
Поглавје Детали
Партнер УКЛО, ФИКТ
Наслов Вовед во виртуелна и проширена реалност
Услуга Курс
Целна група Стартапи, МСП, програмери, дизајнери, едукатори, технолошки ентузијасти
Формат Обука во живо, Работилница
Фокус на технологии VR/XR хардвер, Unity, Unreal Engine, алатки за 3D моделирање
Статус Подготвен за понуда
Засегнати страни од МСП/ЈА Технолошки стартапи, образовни институции, тимови за дизајн, центри за иновации
Барања за учество Основни компјутерски вештини; интерес за импресивни технологии
Проценето времетраење 16 часа
Опис на курсот

Овој четиридневен курс ги воведува учесниците во принципите и реалните апликации на виртуелната реалност (VR) и проширената реалност (XR), наменет за поединци и организации кои сакаат да истражуваат и создаваат импресивни дигитални искуства преку практична обука. VR и XR технологиите ги трансформираат индустриите преку овозможување на импресивни симулации, интерактивни обуки и подобрени кориснички искуства. Курсот ги покрива основите на VR, проширена реалност (AR) и мешана реалност (MR), со примени во игри, образование, здравство и дизајн на производи, користејќи алатки како Unity, Unreal Engine и VR слушалки.

Учесниците ќе го научат целиот процес на креирање на VR/XR искуство: разбирање на хардверот и софтверот, дизајнирање на 3D околини, имплементација на интерактивност и тестирање на VR уреди. Темите вклучуваат основи на 3D моделирање, работни текови за развој на VR/XR, дизајн на кориснички интерфејс за импресивни околини и оптимизација на перформансите за VR апликации. Учесниците ќе работат на практични проекти, како градење на едноставна VR симулација или AR апликација, за да ги применат своите вештини.

Програма:

1 ден: Вовед, основи на VR/XR, преглед на хардвер, демо на алатки

2 ден: 3D моделирање, дизајн на околина, вовед во Unity/Unreal Engine

3 ден: Додавање на интерактивност, дизајн на корисничко искуство, тестирање на VR уреди

4 ден: Оптимизација, најдобри практики, финална презентација

По завршувањето, учесниците ќе имаат функционален прототип на VR/XR, солидно разбирање на алатките за импресивни технологии и самодоверба за дизајнирање, развивање и имплементација на основни VR/XR искуства за различни апликации.

Дополнителни информации за курсот
Категорија Детали
Развиени вештини Разбирање на VR/XR технологии; Основи на 3D моделирање; Развој на VR/XR во Unity/Unreal Engine; Дизајн на корисничко искуство за импресивни околини; Тестирање и оптимизација за VR/XR
Методи на учење Презентации, демонстрации во живо, водени вежби, прашања и одговори, заеднички проекти
Референци / ресурси Упатства на Unity Learn, документација на Unreal Engine, водичи за програмери на Oculus, ресурси за A-Frame XR
Слајдови за преглед [Ќе бидат приложени дополнително]