Запознавање со основите на виртуелната реалност (VR) и проширената реалност (XR), креирање имерзивни искуства и практични вештини за алатки за VR/XR, принципи на дизајн и апликации во текот на четиридневна интензивна обука.
Табела за преглед на курсот
Поглавје | Детали |
Партнер | УКЛО, ФИКТ |
Наслов | Вовед во виртуелна и проширена реалност |
Услуга | Курс |
Целна група | Стартапи, МСП, програмери, дизајнери, едукатори, технолошки ентузијасти |
Формат | Обука во живо, Работилница |
Фокус на технологии | VR/XR хардвер, Unity, Unreal Engine, алатки за 3D моделирање |
Статус | Подготвен за понуда |
Засегнати страни од МСП/ЈА | Технолошки стартапи, образовни институции, тимови за дизајн, центри за иновации |
Барања за учество | Основни компјутерски вештини; интерес за импресивни технологии |
Проценето времетраење | 16 часа |
Опис на курсот
Овој четиридневен курс ги воведува учесниците во принципите и реалните апликации на виртуелната реалност (VR) и проширената реалност (XR), наменет за поединци и организации кои сакаат да истражуваат и создаваат импресивни дигитални искуства преку практична обука. VR и XR технологиите ги трансформираат индустриите преку овозможување на импресивни симулации, интерактивни обуки и подобрени кориснички искуства. Курсот ги покрива основите на VR, проширена реалност (AR) и мешана реалност (MR), со примени во игри, образование, здравство и дизајн на производи, користејќи алатки како Unity, Unreal Engine и VR слушалки.
Учесниците ќе го научат целиот процес на креирање на VR/XR искуство: разбирање на хардверот и софтверот, дизајнирање на 3D околини, имплементација на интерактивност и тестирање на VR уреди. Темите вклучуваат основи на 3D моделирање, работни текови за развој на VR/XR, дизајн на кориснички интерфејс за импресивни околини и оптимизација на перформансите за VR апликации. Учесниците ќе работат на практични проекти, како градење на едноставна VR симулација или AR апликација, за да ги применат своите вештини.
Програма:
1 ден: Вовед, основи на VR/XR, преглед на хардвер, демо на алатки
2 ден: 3D моделирање, дизајн на околина, вовед во Unity/Unreal Engine
3 ден: Додавање на интерактивност, дизајн на корисничко искуство, тестирање на VR уреди
4 ден: Оптимизација, најдобри практики, финална презентација
По завршувањето, учесниците ќе имаат функционален прототип на VR/XR, солидно разбирање на алатките за импресивни технологии и самодоверба за дизајнирање, развивање и имплементација на основни VR/XR искуства за различни апликации.
Дополнителни информации за курсот
Категорија | Детали |
Развиени вештини | Разбирање на VR/XR технологии; Основи на 3D моделирање; Развој на VR/XR во Unity/Unreal Engine; Дизајн на корисничко искуство за импресивни околини; Тестирање и оптимизација за VR/XR |
Методи на учење | Презентации, демонстрации во живо, водени вежби, прашања и одговори, заеднички проекти |
Референци / ресурси | Упатства на Unity Learn, документација на Unreal Engine, водичи за програмери на Oculus, ресурси за A-Frame XR |
Слајдови за преглед | [Ќе бидат приложени дополнително] |